دانلود نرم افزار آفیس 2010 برای گوشی های آندروید

با نرم افزار آفیس 2010 ( Office 2010 – Study Guide ) شما می توانید براحتی فایل های ورد ، اکسل ، اکسز ، پاور پوینت و … رو براحتی در گوشی آندروید خود باز نمایید و استفاده کنید .



دانلود

منبع : سایت موبایل اسکای

ارائه بسته های تخفیفی پیامک توسط همراه اول

ارائه بسته های تخفیفی پیامک توسط همراه اول


مشترکین همراه اول می توانند با خرید بسته های پیامک فارسی، هزینه های خود را کاهش دهند.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین دائمی و اعتباری اپراتور اول با خرید یکی از بسته های پیامکی، تخفیف ویژه می گیرند.

 

بسته های پیامک

قیمت به تومان (مشترکین اعتباری)قیمت به تومان (مشترکین دائمی)مدت اعتباربسته ها
950800یک ماهبسته 100 تایی
27502300یک ماهبسته 300 تایی
44003700یک ماهبسته 500 تایی
84007000یک ماهبسته 1000تایی

 

بر اساس این گزارش برای خرید بسته های مذکور لازم است مشترکین از دو طریق "ارسال پیامک بدون متن به سامانه 8060" و "سامانه جامع USSD با کد #31*111*" اقدام کنند.
این گزارش می افزاید: کلیه مشترکین دائمی(به جز افراد دارای شرایط خاص و دارای بدهی معوقه) و اعتباری می توانند این بسته ها را خریداری کنند. خرید این بسته ها نیاز به فعالسازی ندارد.
مدت اعتبار این بسته ها یک ماه است و پس از پایان دوره، تعرفه عادی برای پیامک های فارسی منظور می شود. همچنین مشترکین نمی توانند تا پیش از پایان بسته قبلی، برای خرید بسته بعد اقدام کنند.
طبق این گزارش مشترکین می توانند با ارسال عدد «0» به 8060 یا ارسال کد #310*111* از وضعیت بسته و مهلت اعتبار آن مطلع شوند. همچنین سیستم، 24 ساعت و یک ساعت پیش از پایان مهلت اعتبار بسته، پیامک های اطلاع رسانی ارسال می کند و پس از آن، بسته بصورت خودکار غیرفعال شده و تعرفه بصورت عادی محاسبه می شود.

بانک شماره موبایل اصناف و مدیران


بانک شماره موبایل از 12000 شماره موبایل فعال در اصناف مختلف ، این بانک شماره از منابع مختلفی جمع آوری شده است و متعلق به مدیران واحد های صنفی مختلف می باشد و در اختیار کلیه کاربران قرار میگیرد .

بانک های جدید و کاملا بروز شده


پس از سفارش و پرداخت صورتحساب چندساعت بعد بانک شماره موبایل با فرمت اکسل برای شما بصورت ایمیل ارسال میشود .



ادامه مطلب جهت مشاهده


ادامه مطلب ...

نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده گوشی و تبلت

دیگر نگران فایل هایی که به طور تصادفی از روی موبایل یا تبلت خود پاک کرده اید نباشید. در این پست قصد داریم برنامه Dumpster – Recycle Bin که نرم فزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های پاک شده است را به شما معرفی کنیم.این نرم افزار همانند سطل بازیافت کامپیوتر عمل می کند و شما می توانید با یک لمس ساده تمام فایل هایتان اعم از عکس، فایل های ویدئویی و صوتی و یا حتی فایل های متنی را به حافظه موبایل خود بازگردانید 

 

  

قابل اجرا بر روی اندروید 2.2 و یا بالاتر

  

دانلود غیر مستقیم

موبایل خود را با تکان دادن شارژ کنید + دانلود

اگر شارژ باتری موبایلتان تمام شده و به پریز برق هم دسترسی ندارید، با استفاده از این نرم افزار و تکان دادن دست خود می توانید دوباره آن را شارژ کنید. 

 

 

 

 

ویژگی های نرم افزار: 
اما نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید.
مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.
سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد.
در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.
دانلود و نصب نرم افزار:
گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب است.
همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

 

 

دانلود نسخه آندروید نرم افزار Shake To Charge Battery 

 

دانلود نسخه سیمبین نرم افزار G Soft Team Shake To Charge 

اموزش کانفیگ کردن مودم adsl

آموزش کانفیگ کردن مودم adsl  مدل tp-link


ابتدا یه مرورگر باز کنید درصفحه خالی این آدرس ip  رو وارد کنید 192.168.1.1

یوزنیم وپسورد رو admin -admin وارد کنید

(توجه آدرس ip و user va pass  پشت مودم adsl نوشته شده)


ادامه مطلب ...

معرفی سایت

نرم افزار پاک کردن اطلاعات از روی هارد

http://www.harddriveeraser.org/


http://www.netqin.com
دانلود آنتی ویروس رایگان برای سیستم عامل سیمبیان


نرم افزار  Deep Freeze


دانلود بازی Tiny Robots



نرم افزار مفاتیح الجنان سماتوس   دانلود نسخه اندروید

   نرم افزار هلال نعمت احسان          دانلود نسخه جاوا

   نرم افزار رمضان ماه خدا                دانلود نسخه جاوا

   نرم افزار نهج البلاغه                     دانلود نسخه جاوا

   نرم افزار نهج البلاغه                    دانلود نسخه اندروید

   نرم افزار مفاتیح مبین         نسخه اندروید   نسخه جاوا (3/5)

 

خدمات الکترونیک ثبت احوال                             http://www.sabteahval.ir

  تاریخ و ساعت رسمی کشور                                     http://www.time.ir

  گیشه مطبوعاتی                                               http://www.jaaar.com

  سایت اکیپ                                                         http://www.eqeep.ir



ادامه مطلب ...

نرم افزار موبایل ایران کد (کالانما)

ه کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود در هرجا کاتالوگ الکترونیکی کالا را بر روی تلفن همراه خود و با استفاده از اینترنت مشاهده نمایید. فقط کافی است بارکد چاپ شده بر روی آن را از طریق نرم افزار موبایل ایران کد، اسکن نموده و بعد کاتالوگ کالا بر روی گوشی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد.

دریافت نرم افزار
دانلود دانلود

نرم‌افزار موبایل ایران‌کد ، ویژه بارکدهای 16 رقمی (کدملی کالا) و 13رقمی GS1 برای گوشیهای تلفن همراه دارای سیستم عاملهای اندروید (2.1 به بالا) وجاوا (Jsr 234) ارائه شده است. برای استفاده از این نرم‌افزار دوربین گوشی تلفن همراه باید قابلیت فوکوس خودکار داشته باشد ودسترسی به اینترنت از طریق Wifi‌ یا GPRS یا .... میسر باشد.

قابلیت ها

  • امکان اضافه کردن قابلیت‌های دوربین مانند اتوفوکوس ، فلش و ...
  • قابلیت ارسال لینک اسکن شده برای دوستان ازطریق پیامک یا ایمیل
  • ذخیره بارکد خوانده شده در نسخه اندروید
  • ورود دستی اطلاعات برای مواقعی که بارکد خوانده نمی‌شود

وب سایت های مورد علاقه تان را به سادگی بوک مارک کنید listango


دوست دارید آدرس وب سایت هایی که مورد علاقه تان هست را در یکجا ذخیره کنید تا هر زمان که به آنها نیاز داشتید در دسترس تان باشند!
از چه ابزاری برای بوک مارک کردن صفحات وب سایت های مورد علاقه تان استفاده می کنید؟
ادامه مطلب ...

آموزش تصویری نصب ویندوز 8


مایکروسافت به عنوان آخرین نسخه سیستم عامل های خود ، ویندوز 8 را در سال جاری روانه بازار کرد ، بهترین روش استفاده از این سیستم عامل تهیه آن به صورت اورجینال بوده ، ولی به علت محدودیت ها و قیمت زیاد این سیستم عامل می تواننید آنرا از شرکت های داخلی و یا اینترنت که به صورت کرک شده و نسخه اصلی ارائه می دهند تهیه کنید و از امکانات بیشمار این ویندوز مایکروسافت لذت ببرید.
ادامه مطلب ...

لیست تلفن همراه اول سراسر ایران

شما می توانید نسبت به استان و یا شهرستانی که قصد ارسال پیام کوتاه دارید لیست شماره های مربوط به آن را تهیه کنید.آخرین آپدیت سال 1391


تعداد و شهر مورد نظر را از لیست موجود در فایل ذیل انتحاب کنید وبا ما تماس بگیرید


tcmobsms@gmail.com

دریافت فایل

ضبط مخفی صدا در کامپیوتر

Snooper 1.37.6 یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای ضبط صدا به همراه تنظیمات متعدد و امکانات کاملا حرفه ای می باشد. ضبط صدا در این نرم افزار با میزان و سطح صدای تشخیص داده شده، فعال می شود. در حالت ضبط صدای فعال شده، تمامی صداهای جمع آوری شده در یک فایل واحد ذخیره می شوند. Snooper در حین ضبط صدا می تواند بر اساس سایز یا زمان مشخص شده توسط کاربر، فایل را تقسیم و ذخیره کند. امکان ضبط به مدت طولانی به صورت پیوسته از دیگر قابلیت های Snooper است. ضبط صدا به صورت خودکار در زمانی که صدا از ورودی میکروفون تشخیص داده شود، آغاز شده و در زمان سکوت نیز متوقف می شود. در این نرم افزار امکان استفاده از فرمت صوتی فشرده MP3 که می تواند یک ساعت ضبط صدا را در فایلی با حجم 4 مگابایت ذخیره کند نیز فراهم شده است. تنظیماتی مانند Bitrate، Smaple Rate، Mono،  Stereo و غیره نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.


ادامه مطلب ...

با ورود به این سایت لایسنس 1 ماه ESET دریافت کنید


با ورود به این سایت لایسنس 1 ماه ESET دریافت کنید



نوع آنتی ویروستون رو انتخاب کنید


یه اسم و ایمیل بزارید لایسنس میاد به ایمیلتون


عکس گرفتن از تصاویر دوربین های زنده در سراسر جهان

ار کوچکی است که می توان به کمک آن تصاویر وب کم را دانلود نموده و به عنوان پس زمینه از آن استفاده نمود. کافی است وب کم های موجود را از لیست انتخاب کنید، تصویر مورد نظر به صورت اتوماتیک گرفته می شود و عکس پس زمینه ی شما به روز خواهد شد. بدین طریق میز کار شما  به صورت پنجره ای رو به جهان در می آید، این نرم افزاری جالب می تواند از تصاویر دوربین های زنده در سراسر جهان عکس گرفته و آنرا به عنوان عکس پس زمینه دسکتاپ شما برگزیند. این نرم افزار هر چند دقیقه این عکس های دیدنی از سرتاسر جهان را آپدیت می کند. یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار استفاده از جدیدترین عکس های موجود در بیش 200 سایت بزرگ جهان در زمینه عکس های دیدنی می باشد .


قابلیت های نرم افزار CamPaper :

  • استفاده از دوربین های زنده در نقاط دیدنی دنیا
  • عکس برداری اتوماتیک
  • به روز کردن خودکار میز کار
  • دانلود غیر مستقیم

سامانه پیام کوتاه سایت

 سلام دوستان

سامانه پشتیبانی پیامکی سایت راه اندازی شد

فقط از طریق این شماره با ما در تماس باشید


30001324224784