نرم افزار دینی پلیر✿♪♪اولین پلیر مذهبی با 5000 صوت طبقه بندی


از مشرق دستهای پر مهر نبی


خورشید ولایت و امامت تابید


با شوق ملائک همه فریاد زدند:


« تا کور شود هر آنکه نتواند دید»



نرم افزار دینی پلیر

DiniPlayer

 
تقدیم می گردد

ویژگی ها و امکانات نرم افزار


1-مخزن عظیم صوتی:یک مخزن عظیم صوتی با 5000 صوت طبقه بندی شده که قابلیت به روز رسانی نیز پشتیبانی می کند .صوت ها در 8 فصل مختلف طبقه بندی شده اند.1-قرآن 2-ادعیه 3- ولایت 4-سخنرانی 5-مشاوره 6-مداحی 7- مولودی 8-سایر




2-انعطاف پذیری بالا:این پلیر انطاف پذیری بالایی دارذ و با توجه به نیاز کاربر به شکل ها و اندازه های مختلف قابل تغییر است .همچنین نرم افزار به صورت دو حالته درست شده و قابلیت پخش صوت به صورت عادی یا آنلاین را دارد . اگر صوت در مخزن صوتی موجود باشد حالت اول فعال میشود و اگر نباشد حالت دوم فعال میشود. در صورتی که صوت را دانلود کنید صوت به صورت خودکار در نرم افزار ذخیره شده و حالت اول فعال میشود.ضمن اینکه نرم افزار از قسمت های جداگانه ای تشکیل شده که هر کدام می تواند در حکم یک نرم افزار مستقل عمل کند و در صورت نیاز به صورت یک نرم افزار به هم پیوسته در می آید.




3-پلیر ساز:شاید بارها خواسته باشید تعدادی صوت را به صورت آلبوم اختصاصی و یک جا داشته باشید و یا آن را در سایت و وبلاگ خود قرار بدهید و یا به دوستان خود هدیه کنید. با استفاده از پلیر ساز می توانید هر تعداد صوت دلخواه خود را به صورت یک پلیر اختصاصی درست کنید .برای این کار کافیست فقط صوت های خود را انتخاب کنید و دکمه ایجاد پلیر را بزنید .همچنین ار تنوع و زیبایی تم ها پلیر لذت ببرید.برای دیدن تم های جدید اینجا و برای دیدن نمونه های ساخته شده اینجا را کلیک کنید.ضمن اینکه از کارکرد آسان این امکانات واقعا متعجب خواهید شد. امکان ساخت یک پلیر زیبا فقط با سه کیلک1- انتخاب صوت 2- انتخاب تم-3- ایجاد پلیر




4-پلیرساز وبلاگ:شاید بارها خواسته برای سایت و وبلاگ خود صوت آنلاین دلخواه بسازید ولی با مشکلاتی مواجه شده باشید .با این قابلیت با چند کلیک از بین 5000 صوت با بیش از 50 تم مختلف ، کد پلیر آنلاین ایجاد خواهد شد.




5-مدیریت دانلود:برای راحتی استفاده از پلیر یک سیستم مدیریت دانلود قوی روی پلیر قرار گرفته است.قابلیت دانلود صوت ها به صورت تکی یا جمعی یا یک فصل و بخش خاص.قابلیت ذخیره صوت های دلخواه در لیست دانلود، قابلیت خروجی تکست برای برنامه های مدیریت دانلود ، امکان ذخیره صوت ها در نرم افزار یا خارج از آن و... از دیگر امکانات این بخش می باشد.



آیا به نواهای مذهبی علاقه دارید؟
پیش روی شما دریایی از نواهای مذهبی قرار دارد


دانلود نرم افزار دینی پلیر با حجم 7.3MB


 

نسخه فعلی ورژن یک نرم افزار است
که به امید خدا هر دو ماه یک بار به روز رسانی میشود



 با این نرم افزار میتونید نرم افزار رو آپدیت کنید دانلود نرم افزار

اجرای UC Browser به صورت فول اسکرین در کامپیوتر

اجرای UC Browser به صورت فول اسکرین در کامپیوتر

امروزه در ایران کمتر کاربر موبایلی رو می شناسیم که با نرم افزار قوی UC Browser آشنایی نداشته باشه !

به وسیله ی این آموزش دوستان می تونن نرم افزار uc Browser رو مانند یک Browser معمولی کامپیوتر با امکانات معروف استفاده کنن



برای این کار نیاز به 
1- KEmulator-Lite-v0.9.7 برای اجرای فایل های جاوا (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
2- Java Runtime (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
3- برنامه UC Browser.jar (برای دانلود اینجا کلیک کنید)

دارید

آموزش فول اسکرین کردن

از منوی بالا بر روی View و بعد بر روی Options کلیک کنید و در صفحه ی باز شده در قسمت screen width عدد 1024 و در قسمت screen height عدد 800 را تایپ کنید و save کنید
در آخر یک بار برنامه رو ببندید و دو باره باز کنید (با تغییر اعداد سایز صفحه کو چک و بزرگ میشود)

* فایل های دانلود شده در آدرس KEmulator-liteKEmulator_litefile قرار می گیره

با این روش میتونید تمامی برنامه های جاوا رو تو کامپیوتر اجرا کنید حتی بازی ها.

تشکر فراموش نشه.
 


اکانت پرمیوم ! بشتابید

سلام بچه ها این لیست اکانت ها : 
1   uploadbaz
filefactory   1
hotfile     3
hipfile     1
Turbobit   1



فقط لطفا توشون اپلود نکنید


دانلود


هر SMS برای اپراتورها چقدر هزینه دارد؟

شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که شرکتهای تلفن همراه برای هر SMS چقدر متحمل هزینه می شوند و هزینه تمام شده هر پیام چقدر است؟
برای این موضوع لازم است تا قدری با ساختار شبکه آشنا شویم.

 
 
به گزارش تلنا، سیستم سیگنالینگ شماره ۷ (SS۷) پروتکلی است که برای برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد که شامل کانال دیتا و کانال سیگنالینگ است.

اپراتور برای کانال دیتا بر اساس میزان مصرف و استفاده هزینه متحمل می شود و برای کانال سیگنالینگ هزینه خطی و ثابت است . هنگامی که یک تماس بین دو نفر برقرار می شود یک خط اختصاصی برای این دو نفر تخصیص داده می شود و اپراتور هزینه ای ثابت را پرداخت می نماید که به طور معمول هزینه مکالمه بر اساس زمان اشغال بودن یک کانال محاسبه می شود. اما برای SMS الزاماً این گونه نیست.

زمانی که اپراتور بتواند SMS را با کانال سیگنالینگ ارسال کند هزینه ای را متحمل نمی شود و به عبارت دیگر SMS با استفاده از ظرفیت خالی شبکه در هنگامی که کانال خالی مانده است بدون هزینه خواهد بود یعنی SMS هنگامی که توسط مشترک ارسال می شود که خط خالی شود.

با این توضیح حال متوجه می شویم که SMS سود خالص برای اپراتورها بوده و ارسال آن هیچ هزینه ای را برای اپراتور تلفن همراه در پی ندارد.
درحالی که قیمت اس ام اس ویرانسل هر 70کاراکتر10تومن++++++++++++هر70کاراکتر بی همراه آخر10.6تومان می باشد.

ایمیل بخوانید،پول بگیرید!



سلام در این سایت عضو بشید هنگام عضویت 10 دلار در حسابتون دریافت کنید،ایمیل هایی را که از طریق این سایت براتون میاد رو بازکنید و روی Click here که با فونت قرمز و درشت در پایان ایمیل هست کلیک کنید و بعد از باز شدن سایت میتونید صفحه رو ببندید.وقتی حسابتون به 20 دلار رسید،برداشت کنید.



http://eimimo.com/?ref=122485



برای برداشت یا liberty reserve یا payza که به نظرمن liberty reserve بهتره.
از این لینک میتونید یک حساب Liberty Reserve باز کنید.

http://www.libertyreserve.com

اتوشارژ 150 میلیون ریال شارژ همراه اول هدیه می‌دهد

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اتوشارژ به مناسبت سومین سالروز آغاز به کار خود 150 میلیون ریال شارژ رایگان همراه اول هدیه می‌دهد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اتوشارژ بعنوان جایگاه اختصاصی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول در طول سه سال گذشته امکان شارژ سیم‌کارت بدون نیاز به وارد کردن رمز را از راه‌های مختلف از جمله سایت اتوشارژ، نسخه‌های مخصوص موبایل و سامانه تلفنی 2318-021 برای مشترکان این اپراتور فراهم کرده است.

مشترکان برای استفاده از 150 میلیون ریال شارژ هدیه می‌توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه، نهم بهمن ماه تا پایان روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه به سایت اتوشارژ مراجعه و نسبت به شارژ سیم‌کارت خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، همه مشترکان همراه اول می‌توانند بدون قرعه‌کشی و تا زمان پایان اعتبار در نظر گرفته شده از 150 میلیون ریال شارژ هدیه استفاده کنند. لازم به ذکر است این شارژ فقط از طریق سایت اینترنتی اتوشارژ به نشانی http://www.autocharge.ir قابل استفاده است و روش‌های دیگر از جمله شارژ تلفنی یا نرم‌افزار موبایل شامل هدیه نمی‌شوند.

پیامک های تبلیغاتی نمی خواهید به ۹۲۹۰ زنگ بزنید

افزایش اس ام اس های تبلیغاتی این روزها صدای بسیاری از دارندگان تلفن همراه را در آورده است.

این درحالی است که مدیرروابط عمومی مخابرات تاکید دارد: اگر کسی متقاضی نیامدن پیامک های تبلیغاتی بر روی خط خود باشد می تواند با تماس با 9290 جلوی ارسال اس ام اس ها را بگیرد در غیراینصورت نمی توان راهکار دیگری پیشنهاد داد.

زارعییان در عین حال متذکرشد: بهتر است مشترکان همراه اول بگذارند اس ام اس هایت بلیغاتی برای آنها ارسال شود.

پروکسی جدید برای اینترنت رایگان ایرانسل

http://92.42.51.245.kank.info/



پروکسی جدید برای اینترنت رایگان ایرانسل

پیدا کردن شماره سریال و کرک نرم افزارها با برنامه Craagle 4

نرم افزار Craagle یک جستجوگر بسیار قدرتمند در زمینه ی پیدا کردن کرک و سریال نرم افزار ها می باشد که با سرعت بسیار بالا و کمترین زمان ممکن اینکار را انجام می دهد. شما فقط کافیست نام و ورژن نرم افزار مورد نظر خود را در قسمت Search این نرم افزار بنویسید و سپس مشاهده خواهید کرد که این نرم افزار پس از جستجو لیستی از کرک ها و سریال های مرتبط با نرم افزار مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد که شما با کلیک بر روی هر کدام از کرک ها می توانید آن را دانلود کنید و یا با کلیک بر روی هر کدام از سریال ها می توانید در قسمت پایین نرم افزار نام و سریال نامبر آن را مشاهده کنید. در واقع اصول کاری این نرم افزار بر مبنای جستجو در 13 سایت ارائه دهنده ی کرک و جستجو در 14 سایت ارائه دهنده ی سریال نرم افزار هاست که به جای اینکه شما در این سایت ها به جستجو بپردازید این نرم افزار خود به تنهایی و در کوتاه ترین زمان ممکن در این سایت های به جستجوی کرک و سریال نرم افزار مورد نظر می پردازد. علاوه بر این نرم افزار به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد که شما می توانید از آن در محل های مختلف برای پیدا کردن کرک و سریال نرم افزار های خود استفاده کنید.

برخی از مزایای این نرم افزار:
- پیدا کردن کرک و سریال نرم افزار ها.
- جستجو در 13 سایت ارائه دهنده ی کرک نرم افزار ها.
- جستجو در 14 سایت ارائه دهنده ی سریال نرم افزار ها.
- امکان دانلود کرک های بدست آمده در محیط نرم افزار.
- امکان مشاهده ی سریال های بدست آمده در محیط نرم افزار.
- جستجوی بسیار سریع برای پیدا کردن کرک و سریال نرم افزار ها.
- امکان محدود کردن جستجو تنها در یک سایت.
- امکان پیدا کردن Cover نرم افزار ها.
- قابل حمل بودن و امکان استفاده در محل های مختلف.
- امکان تغییر پروگسی.
- کاربرد آسان و داشتن محیط ساده.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم کم.

- و ...
دانلود با لینک مستقیم با حجم 434 kb
رمز:www.lock2all.com

نرم افزار موبایل باشگاه استقلال

نرم افزار آندروید باشگاه استقلال (آبیته) ، نرم افزار شامل آخرین اخبار باشگاه فوتبال استقلال ،مصاحبه و مقالات های استقلال ، همه در نرم افزار جامع استقلال موجود می باشد.

در این برنامه به راحتی می توانید با یک کلیک به آخرین اخبار تیم استقلال دسترسی داشته باشید. و در بخش کیوسک برنامه هر روز می توانید روزنامه استقلال جوان را مطالعه کنید.



از دیگر امکانات این برنامه میتوان به گالری عکس بازیکنان، اس ام اس های استقلالی و نود درصد استقلالی اشاره کرد.
برای اندروید 2.1 و بالاتر

نرم افزار های اس ام اس رایگان جاوا

برنامه رینک ساخت ایران: دانلود


برنامه بینو دانلود