اگر رمز ورود سیستم خود را فراموش کرده اید بخوانید


معمولآ اکثر کاربران سیستم های شخصی برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به داخل ویندوز خود، از روش رمز عبور استفاده می کنند. این روش جدا از مزایایی که دارد، دارای یک عیب بزرگ است و آن هم زمانی رخ می هد که شما پسوردتان را فراموش کنید و یا آنرا از دست بدهید.

در حالت معمول شما راهی به غیر عوض کردن ویندوزتان ندارید. این درحالیست که نرم افزار Active Password Changer راهی به غیر از تعویض ویندوز را به شما پیشنهاد می دهد. در واقع این نرم افزار می تواند پسورد ادمین و پسورد یوزرها را ریست کند و آنرا کاملآ از بین ببرد.

به عبارت دیگر شما بدون داشتن پسورد ادمین ویندوز و یا پسورد یوزرها می توانید به راحتی وارد ویندوز شوید و پسورد آنها تغییر دهید. اساس کار این نرم افزار ساخت یک دیسک بوتیبل است که شما از طریق این دیسک قادر خواهید بود تا پسورد ویندوز را تغییر دهید.

همچنین دیسک بوتیبل این برنامه را میتوان برروی سی دی/دی وی دی/بلوری، یو اس بی فلش یا ایمیج ISO ذخیره نمود و در هر کجا که به آن نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. علاوه بر این فیلم آموزش نرم افزار نیز به شما نحوه ی استفاده از نرم افزار را به صورت کامل آموزش می دهد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از ویندوزهای Windows 8, 7, Vista, XP, Server 2008, Server 2003, 2000, NT
پشتیبانی از فایل های سیستمی FAT16, FAT32, exFAT, NTFS, NTFS5
امکان بازیابی رمز عبور از چند پارتیشن مختلف و یا چند درایو هارد دیسک
پشتیبانی از هارد دیسک درایوهای با ظرفیت بالا (بیش از ۲ ترابایت)
پشتیبانی از هارد دیسک های IDE SATA eSATA SSD و SCSI
امکان اجرای بوتیبل از فلاپی، سی دی یا یو اس بی فلش
پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی مبتنی بر DOS
قابلیت ریست و تغییر پسورد ادمین ویندوز
قابلیت نمایش تمام یوزرهای ویندوز
امکان تغییر پسورد ادمین و یوزرها
و …

ادامه مطلب ...

نحوه فعال‌سازی سرویس نمابر همراه اول اعلام شد

نحوه فعال‌سازی سرویس نمابر ویژه مشترکان همراه اول اعلام شد که با فعال‌سازی این سرویس امکان ارسال و دریافت نمابر از طریق تلفن همراه برای مشترکان فراهم می‌شود.


 به نقل از ایسنا،  برای فعال‌سازی این سرویس می‌توان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری اقدام کرد.برای فعال‌سازی سرویس به صورت حضوری باید مالک یا وکیل قانونی به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و مدارک لازم شامل اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی، اصل وکالت‌نامه در صورت مراجعه وکیل قانونی را ارائه کنند.



برای فعال‌سازی به صورت غیرحضوری نیز مشترکان در صورتی که خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعال‌سازی سرویس نمابر اقدام کنند سپس سیستم یک شماره به نمابر به آنها اختصاص می‌دهد.



پس از فعال‌سازی سرویس نمابر، در صورتی که گوشی مشترک، این سرویس را پشتیبانی کند، می‌تواند به یکی از دو روش زیر از سرویس نمابر استفاده کند؛ مشترکانی که گوشی تلفن همراه آنان دارای منوی نمابر است، می‌توانند مستقیما نمابر را ارسال یا دریافت کنند و در صورت لزوم از طریق اتصال گوشی به چاپگر، متن را روی صفحه چاپ کنند.



هم‌چنین با قرار‌دادن سیم‌کارت در رایانه شخصی با نصب برنامه GSM Modem امکان ارسال و دریافت نمابر فراهم می‌شود.



برای ارسال نمابر به مشترکانی که سرویس نمابر آنها فعال شده، از شماره نمابر اختصاص یافته به مشترک استفاده شود و برای بررسی فعال بودن سرویس، در صورت تماس با شماره نمابر اختصاص یافته، روی صفحه نمایشگر پیام «fax call» نمایش داده می‌شود.


فی ل تر شک جدید

از طریق این لینک می‌توانید به فایل اجرایی سایفون ۳ دسترسی داشته باشید

نرم افزار ارسال رایگان اس ام اس SMS با فرمت جاوا

                              نرم افزار ارسال رایگان اس ام اس SMS با فرمت جاوا


برنامه ای که امروز برای شما کاربران عزیز آماده  کردم برنامه ای با فرمت جاوا است که برروی تمام گوشی های موبایل قابل نصب و استفاده است. این برنامه به شما امکان می دهد تا به صورت کاملاً رایگان به هر شماره ای که مایل هستید در سراسر دنیا SMS رایگان ارسال نمایید.

این برنامه برای ارسال SMS از GPRS استفاده می کند و در هر روز امکان ارسال ۱۰ SMS وجود دارد. با این حال شما می توانید SMS های ارسال شده را با شماره خود و حتی به زبان فارسی ارسال کنید.
امکانات دیگر این برنامه به ارسال SMS محدود نمی شود و امکان ارسال ایمیل و چت نیز برایتان فراهم می سازد.

 

 دانلود + آموزش کار با نرم افزار در ادامه


ادامه مطلب ...

سرویس اطلاع از تماس های از دست رفته همراه اول

از این پس با سرویس «تماس بان» همراه اول حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود از کلیه تماس های از دست رفته خود مطلع خواهید شد.

چنانچه به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشید، «تماس بان» پس از اتصال مجدد شما به شبکه همراه اول، شماره تمام کسانی را که در این فاصله با شما تماس گرفته اند به همراه زمان تماس آنها، در یک پیامک برای شما ارسال خواهد کرد.

بازیابی تماس های  از دست رفته همراه اول

قوانین و شرایط کلی

  • امکان فعال سازی و استفاده از سرویس برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.
  • فعال سازی و غیرفعال سازی و بررسی وضعیت سرویس از طریق پیامک میسر خواهد بود.
  • فعال سازی سرویس تماس بان رایگان می باشد.
  • اطلاعات مربوط به تماس گیرنده شامل شماره تلفن، تاریخ و زمان تماس از طریق یک پیامک برای مشترک ارسال می شود.
  • شماره تماس گیرنده بصورت کامل برای مشترک دریافت کننده تماس ارسال خواهد شد.
  • چنانچه مشترک چندین تماس از دست رفته از یک شماره در زمان های مختلف داشته باشد، مجموع تعداد تماس ها به همراه ساعت و روز آخرین تماسِ از دست رفته در قالب یک پیامک به مشترک ارسال می شود.
 

فعال سازی

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به شماره ۹۹۱۴ سرویس «تماس بان» را فعال نمایند. مشترکین برای فعال سازی, غیر فعال سازی و درخواست اعلام وضعیت سرویس می توانند کدهای زیر را به شماره ۹۹۱۴ ارسال نمایند:

نوع درخواست
عدد ارسالی (لاتین)
فعال سازی
۱
غیر فعال سازی
۵
اعلام وضعیت سرویس
۰
دریافت راهنمای سرویس
ارسال پیامک خالی

آموزش روش اطلاع از باقیمانده شارژ رایتل

همانطور که می دانید رایتل یکی از اپراتور های تازه وارد شده به بازار ایران هست  و این اپراتور نیز مثل سایر اپراتور ها از سیستم سیم کارت شارژی پشتیبانی می کند . در این آموزش به شما کلیه روش های اطلاع از میزان شارژ باقیمانده رایتل آموزش خواهیم داد .

شارژ رایتل

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل برای آگاهی از باقیمانده شارژ خود می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱۴۰* از میزان شارژ باقی مانده شارژ خودمطلع شوند.

 مشترکان رایتل می‌توانند با تماس با پشتیبانی رایتل با شماره ۲۹۲۰ از طریق سیم‌کارت رایتل و یا ۲۹۲۰-۰۲۱ از بقیه خطوط از میزان شارژ حساب خود اطلاع پیدا کنند.

مبلغ و مدت اعتبار انواع شارژ رایتل به این صورت می باشد که شارژهای بیست هزار ریالی با کسر مالیات ارزش افزوده از اعتبار ۱۹ هزار و ۴۸ ریالی با اعتبار نود روزه، شارژهای پنجاه هزار ریالی از اعتبار ۴۷ هزار و ۶۱۹ ریالی با اعتبار دویست و هفتاد روزه و شارژهای یکصد هزار ریالی از اعتبار ۹۵ هزار ۲۳۸ ریالی با اعتبار پانصد و چهل روزه برخوردار هستند.

گفتنی است که مدت اعتبار شارژ از زمان وارد کردن شماره رمز حساب می‌شود و اگر مشترک تا پایان مدت زمان تعیین شده تمام مبلغ شارژ خود را مصرف نکند، بعد از پایان مهلت اعتبار، سیم‌کارت مشترک یکطرفه خواهد شد و به محض شارژ دوباره مبلغ شارژ باقی‌مانده از شارژ قبلی به شارژ جدید اضافه می‌شود.

برنامه ضد سرقت CreativeSol MobiTracker v2.0.4

یک برنامه ضد سرقت قوی که این امکان را به شما میدهد با اعمال تنظیماتی در صورتی که سیم کارت گوشی شما تعویض شود گوشی قفل و صدای آزیر بلند میشود و همزمان اس ام اسی برای سه تن از دوستان شما(از قبل باید انتخاب کنید) حاوی شماره سیم کارت جدید و شبکه و کشور شخص مورد نظر فرستاده میشود .

برنامه ضد سرقت CreativeSol MobiTracker v2.0.4

این نرم افزار روی گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5 قابل اجراست .

پسورد اولیه: mobitracker