دریافت شماره تلفن مجازی اختصاصی با کد آمریکا

دریافت شماره تلفنی واقعی با کد آمریکا که می تواند روی یاهو مسنجر شما زنگ بخورد شاید خبر جدیدی نباشد!

اما داشتن این امکان به صورت صددرصد رایگان مسلما خبری کاملا جدید و درعین حال مهم و با ارزش است. آن چه در این مطلب قصد بررسی آن را داریم داشتن شماره تلفنی رایگان و واقعی با کد آمریکا است که تماس های ورودی می تواند روی یاهو مسنجر یا گوگل تاک شما زنگ بخورد و یا به هر Sip ***** دلخواه شما انتقال داده شود!

{+} ابتدا به سایت GTalk2VoIP.com مراجعه نموده ودر گوشه بالای سمت راست سایت شناسه مسنجر خود را با فرمت آدرس ایمیل نوشته و نوع مسنجر خود را انتخاب و سپس بر روی Invite کلیک کنید.

در این هنگان آی دی این سایت در مسنجر برای شما در خواست ADD میفرستد! این درخواست را تایید کنید.
(توجه . اگر این درخواست ADD را دریافت نکردید خودتان در یاهو مسنجر آی دی gtalk2voip022 ویا در گوگل تاک آی دی service@gtalk2voip.com را ادد کنید!)
{+} حالا یک پنجره ی چت با این آی دی باز کرده و در آن بنویسید MYPAGE . پس از آن آن آی دی لینکی را به شما می دهد. روی آن لینک کلیک کنید.

{+} در صفحه ی تنظیمات خود Sip ID خود را یادداشت نمایید( توجه کنید که ستاره هم جزئی از Sip ID شما است)
{+}SIP ID خود را به خاطر داشته باشید تا به مرحله بعد برویم!
حالا باید به سایت IPKALL بروید . این همان سایتی است که شماره تلفن رایگان آمریکا به شما می دهد! وارد قسمت ثبت نام شوید! فرم ثبت نام را اینگونه پر کنید:


{=} نوع اکانتتان را SIP انتخاب کنبد

{=} یک Area Code دلخواه برای خودتان انتخاب نمایید

{=} در قسمت Sip Phone Number همان Sip ID که یادداشت کرده بودید را بنویسید

{=} در قسمت Sip ***** می توانید بنویسید:

Gtalk2voip.com

یا

Sipbroker.com

{=} در دو خانه ی بعدی ایمیل خود را نوشته و کلمه ی عبوری تعیین کنید

{=} در خانه ی آخر هم تعیین می کنید در صورت پاسخ ندادن شما تا چند ثانیه هم چنان بوق آزاد بخورد و بعد قطع شود

اگر برای تان مهم نیست بگذارید روی همان 120 باشد.



*****
بعد از حدود 48 ساعت ایمیلی از سایت IPKAll در یافت می کنید که حاوی شماره تلفنی است که کاملا مختص شما است! اگر کسی به این شماره زنگ بزند روبات سایت Gtalk2voip در مسنجر به شما زنگ میزند و شماره تلفن تماس گیرنده راهم می نویسد! شما می توانید پاسخ داده و هرچقدر که می خواهید مکالمه کنید! همین.
بررسی آنچه انجام دادیم: ما از سایت IPkall در خواست یک شماره تلفن رایگان با کد آمریکا کردیم! اما این سایت در فرم ثبت نام از ما یک آدرس SIP می خواست که تماس های ورودی را به آن منتقل کند . به همین دلیل پیش از ورود به سایت Ipkall به سایت gtalk2voip رفته بودیم تا از این سایت یک SipID رایگان بگیریم که تماس های ورودی به آن را به مسنجرمان انتقال دهد!
خب . ممکن است شما نخواهید تماس هایتان را در مسنجرتان دریافت کنید. مهم نیست . به سایت Ipkall بروید و با شماره تلفن اختصاصی و پسورد خود به سایت لوگین کنید! دقیقا همه ی چیز هایی که در هنگام ثبت نام مشخص کرده اید را می توانید در اینجا تغییر دهید!
شما می توانید از سایت هایی بسیاری Sipآدرس رایگان دریافت کنید و در اکانت خود Sip ID و Sip ***** آن ها را وارد کنید! به عنوان مثال می توان به Gizmo اشاره کرد که آدرس Sip رایگان به شما می دهد و تماس های ورودی به آن آدرس Sip را به نرم افزار تلفن خود که باید روی کامپیوترتان نصب کنید منتقل می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد