اینترنت رایگان ایرانسل 100% عملی وجدید


       با سلام من محمد هستم یکی از نویسندگان این سایت


        چون   در این جا نمیشه این روش توضیح داد به دلیل

   

         جلوگیری از فیلتر شدن شما به وبلاگ


        www.free-gprs.blogfa.comرفته این وبلاگ من است


        در انجا به صورت کامل این روش رو توضیح داده ام وهیچ

 

        مشکلی نخواهید داشت خوشحال میشم یک سری بزنید.


        راستی بعضی دوستان درخواست کردند که برای گوشی 


      هم درست کنم این روش به بیشتر گوشی های لمسی و


      سونی اریکسون هم میشه و هیچ مشکلی نخواهید داش.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39

سلام دستت درد نکنه بهترین ترفندی بود که عمرم دیدم اگه میشه ترفندی هم برای اینترنت گوشی هم درست کنید

محمد چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 http://free-gprs.blogfa.com

دوستان این تنها بخشی از ترفند وبلاگم ترفند های زیادی تو وبلاگم دارم

feryy911 دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:37

سلام گفتید واس Pcهم میشه استفاده کرد د؟؟
چطوری باید پولو پرداخت کنیم؟؟

محمد چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 http://free-gprs.blogfa.com

اگه کسی مایل بود بخره mgrivani13732yahoo.com

کجایی اشکانم روش جدیدت برام ایمیل کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد